Cup of Europe Artistic Portugal "blog"

Megan Bus en Arcangela Stamegna van KRC Rolling zijn momenteel in Portugal voor deelname aan de Cup of Europe Artistic 2012. Volg de ontwikkelingen van de dames op de voet in dit "blog"

Maandag 22 oktober.

We zijn aangekomen in Porto. De vlucht is goed verlopen. Nadat we aangekomen waren hebben we de auto opgehaald en zijn we naar het hotel gegaan. Het hotel zag er perfect uit. Toen hebben we alle spulletjes uitgepakt en zijn we langzamerhand richting de supermarkt gegaan voor onze eerste boodschappen.

Karin kon natuurlijk niet van die vis afblijven en moet er weer even een fotootje van maken.

Na dat we de boodschapjes hadden gedaan zijn we richting de baan gegaan om even te kijken hoe de baan er uit zag. En grote baan was het zeker. En het zag er ook mooi uit.

Daarna stapte we weer de auto in en gingen we opzoek naar een restaurant. Uiteindelijk kwamen we dan een restaurantje tegen genaamd Verde. Daar hebben we gezellig met zijn allen een groot stuk biefstuk gegeten.

Het smaakte heerlijk !

Dinsdag 23 oktober

Vandaag vroeg opgestaan. We gingen lekker ontbijten & daarna stapte we de auto in om naar de baan te gaan. Voor onze eerste training. Megan mocht als eerste bij haar ging het goed. Daarna mocht Arcangela. Haar training ging ook goed.

Na onze trainingen zijn we even op een terrasje gaan zitten en hebben even lekker iets gedronken. Rond 4 uur gingen we weer terug voor de wedstrijd van Megan. Ze moest als 15 van de 16. Megan reed een nette korte kür.

In de avond mocht Arcangela haar lange kür doen. Ze reed een goede kür en had veel plezier. Weer een ervaring rijker. Daarna bleven we nog even op de baan voor de korte kür van Aylin. Zij reed ook netjes. Toen alle wedstrijden die dag afgelopen waren gingen we een hapje eten in het restaurant naast de hal. We hebben daar heerlijk gegeten. Toen reden we weer met de auto terug. En zijn we al snel gaan slapen want Megan heeft haar lange kür morgen

Woensdag 24 oktober

Lekker uitgeslapen en op ons gemak ontbeten. In de middag nog een laatste training voor Megan om zich voor te bereiden op de wedstrijd van vanavond.

Tussendoor nog even terug naar het hotel gegaan. Nadat het haar en de make up er weer piekfijn uitzag zijn we weer naar de baan gegaan. Megan mocht als 2e starten.

Ze reed een hele nette kur. Jammer van de dubbel Salchow waardoor ze helaas haar plaatsje niet kon behouden. Die zelfde avond nog de opening  met Arcangela, Megan en Aylin.

We hebben de kur van Aylin nog gekeken en zijn daarna terug gekeerd naar het hotel om onze koffers in te pakken. Morgenochtend vroeg weer op richting Porto om huiswaarts te vliegen.

Beide dames hebben weer een hoop geleerd en zijn na deze ervaring vast besloten om er komend jaar weer vol voor te gaan.

Dames gefeliciteerd met de prestaties